marți, 9 februarie 2016

Balsamul de mâini Sandel vs balsamul de corp light de la Neutrogena


        Hello! Cum o mai duceți? Eu am avut ultimul examen ieri, bine c-am ieșit, neoficial, din sesiune. De ce zic neoficial? Pentru că, oficial, abia sâmbăta care vine e ultima zi de sesiune, dar eu am terminat cu cele 8 examene deja, cel puțin două săptămâni, apoi mă mai gândesc dacă vreau măriri de note sau așa ceva.

        Pentru astăzi vă fac iarăși un articol în care comapr puțin două produse: balsamul de mâini Sandel și balsamul de corp light de la Neutrogena.

        Comparația e mai grea, ca să vi-o spun pe șleau. Cu toate că balsamul de mâini Sandel este o cremă cu o acțiune light, în genul cremei de mâini cu avocado de la elmiplant, are un preț mai mic așa încât acest lucru îl face un candidat ideal pentru mâini în sezonul călduros. Cu toate acestea, mă deranjează că cei de la Sandel oferă produsul ambalat în tub, ceea ce face ca utilizarea lui să fie îngreunată, mai ales ultima treime din cantitatea produsului, când trebuie să tai tubul ca să scot și ultima rămășiță din produs. Pe de altă parte, îmi place și balsamul de corp Neutrogena deoarece are o eficiență mai mare, vine într-o cantitate mai mare, și nu în ultimul rând, e ambalat într-un borcănel din plastic care face ușoară aplicarea produsului. Ambele produse mi se par aproape la fel de bune, dar în sezoane diferite, singurele lucruri care chiar fac diferența între ele fiind prețul și cât de ușor pot să ajung în posesia lor (adică să le cumpăr).

        O zi plăcută vă doresc cu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu