marți, 27 octombrie 2015

Review: Săpunul solid Dove go fresh fresh touch


        Hello! Vi-am spus acum câteva zile c-am băgat în testări la duș acest săpun solid, Dove go fresh fresh touch. Bun și făcut! După ce m-am spălat de 6 ori consecutiv doar cu acest săpun solid, vă voi spune deja concluziile mele.
        După ce Iguanitza a zis că gelurile de duș de la Dove sunt mult mai bune ca crema de duș Cien Sensitive, m-am gândit să dau o șansă în timp produselor Dove, poate are dreptate femeia. Din păcate, s-a dovedit a nu fi cazul cu acest săpun solid. Săpunul e ok, îmi place mirosul lui proaspăt, e chiar cremos ca consistență; la aceste capitole n-am ce-i reproșa săpunului.
        Mica mea problemă cu săpunul e legată, tot ce se poate, de tipul pielii mele. Cum vi-am mai menționat, am pielea grasă așa încât mie mi s-a părut că hidratarea și efectul de piele mai moale nu durează decât maxim 8 - 12 ore. Plus că pielea mea nu prea păstrează mirosul săpunului, deși conform teoriei, tocmai pielea mea ar trebui să păstreze cel mai mult mirosurile, fiind mai grasă.
       Prin urmare, în cazul meu, nu se justifică prețul de 2,99 lei al săpunului, săpun pe care l-am cumpărat din Kaufland. Și nici tot marketingul din jurul produselor încă nu mi se justifică, dar sper să-mi schimb părerea pe măsură ce testez produsele lor.
        Iar săpunului îi acord o notă de 7 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu