sâmbătă, 17 octombrie 2015

Noutățile de la DM & Lidl

        Hello! Precum v-ați obișnuit, sâmbăta ar fi ziua noutăților cosmetice de la Lidl. Dar cum n-am găsit mare lucru la capitolul cosmetice în revistele de la Lidl, și știind că trebuie să fi apărut recent reclamă de la DM, m-am gândit să combin noutățile.


        Deci, cei de la DM au destule reduceri la cosmetice, nu e neapărat vorba de noutăți prorpiu - zise, dar mi se pare interesant. Totuși, nu vi-aș recomanda să treceți prin DM special pentru antiperspirantele Dove, le găsiți și în Kaufland încă și cu zece bani mai ieftine ca-n DM. Totuși, în DM mă atrage apa de gură Colgate, mi se pare c-are un super preț, nici nu știu cine-ar putea-o comercializa mai ieftin de atât.


        De asemenea, personal, îmi fac cu ochiul rimelul de la Maybelline, vopseaua de la Palette și produsul de la Alevia, mai ales că e sezonul propice răcelilor și gripelor.


        Precum se vede, în revistele Lidl se vede că nu există prea multe chestii referitoare la cosmetice. Mie mi se pare chiar foarte puține referințe la cosmetice.


        Nu știu dacă vi-am menționat, dar sunt în plin proces de renovare și în mutare din casa părintească, așa încât nu cred că e de mirare că deja caut unele lucruri de trebuință prin casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu