luni, 26 octombrie 2015

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #3

        Saptamana ce-a trecut a zburat fara sa-mi dau seama. Acuma, chiar pe bune, timpul a zburat nici eu nu stiu cum. Si faza e ca m-am ocupat de lucruri marunte,  asa incat am impresia ca eu n-am facut mai nimic concret.
        Pot spune ca am reusit performanta de a ajunge de 3 ori intr-o singura saptamana prin Kaufland fara sa-mi pierd capul la capitolul cosmetice dar n-am reusit sa ajung prin DM, desi mi-am propus acest lucru.
        Un alt capitol la care pot spune ca ma simt mai bine e capitolul studiilor academice: desi am fost de 3 ori doar la facultate, am inceput sa simt ca are rost sa dau pe acolo,  ne-am mai ocupat de cate ceva.
        Un alt lucru pe care am dorit sa-l fac si am reusit sa-l duc la indeplinire e vizita la biblioteca judeteana; am reusit sa imi schimb cartile "vechi" de vreo 2 luni cu altele noi, in special cu carti a caror personaj principal e indragitul meu detectiv belgian, Hercule Poirot. Nu pot spune ca sunt atat de obsedata de el ca personaj, dar e foarte ok pentru mine.
        Totusi, mi-am propus sa ajung in 4 locuri si tot n-am ajuns, defapt sunt 5 locuri cu DM-ul: Praktiker,  Romeur, gradina zoologica, la oftalmologie si in DM. Poate si prin alte magazine cu mobila si lucruri ce tin de renovat imi raman de vizitat pe saptamana ce vine.
        Cam asa mi-a fost saptamana, iar intre picaturi  mai citesc o carte, mai fac cate un review si pot spune ca redescopar placerea de a citi pe transportul in comun. Nu stiu voi cum sunteti, dar mie mi s-au stricat castile de la telefon si astfel m-am ales cu o plictiseala pe transportul in comun. Personal, avand in vedere ca petrec aproape zilnic cel putin o ora pe transportul in comun sau asteptand prin statii,  uneori mai folosesc timpul respectiv citind o carte de beletristica daca nu ma pun sa ma documentez despre ceva ce chiar tine de vreuna dintre specializarile mele de master.



        Aseara, inainte de a-mi da seama ca acest articol e deja programat pe acesta dimineata dar nu am decat un titlu,  m-am delectat cu cursa de Formula 1 de pe circuitul Austin din SUA. A fost chiar interesanta cursa, desi apoi m-am chinuit putin sa scriu acest articol de pe telefonul mobil, fiindu-mi lene sa-mi redeschid laptopul. Asa se explica si lipsa diacriticelor din corpul articolului.
       Cum a fost saptamana voastra? Eu va doresc un inceput de saptamana fructuos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu