duminică, 4 octombrie 2015

Ce-am mai făcut în ultima vreme

       Hello! În ultima vreme am fost foarte foarte contradictorie: ba am făcut cât de cât câte ceva ba am lenevit mai mult.
       Zilele de miercuri, joi și vineri le-am petrecut parțial pe drumuri cu treburi ce țin de facultăți și de birocrația aferentă unor dosare pe care ar fi bine să mi le depun pe acolo. Și apoi, ce să vezi? Orarul de la masterul de Sisteme Distribuite în Internet (Facultatea de Științe) nici nu exista joi, undeva între 12:25 - 13:05 când am dat pe la facultă. Și culmea, la Management în IT (da, am fost nevoită s-accept transferul să nu pierd anul), orarul cred că exista de luni.
        Apoi, vă las mai jos niște poze cu ce-am mai lucrat, sunt lucruri care sunt toate de vânzare pentru cei interesați, excepție făcând friendship bracelets-urile din care m-am gândit să-mi fac stoc serios înainte de a le pune în vânzare, totuși:







        Deci, cine dorește vreun mileu (sau cum s-or numi lucrurile de mână), să mă contacteze prin email.
        O duminică frumoasă s-aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu