sâmbătă, 3 octombrie 2015

Review: Cremă - gel matifiantă elmiplant SKINNERGY break free!


        Hello! Pentru că nici săptămâna aceasta n-am găsit ceva prea interesant la capitolul cosmetice prin revistele Lidl, m-am gândit să abordez un alt subiect „destul de delicat” pentru mine, și anume crema de față SKINNERGY break free! de la elmiplant. Zic că e destul de delicată această abordare căci am mai avut încă alte 2 tentative de a-i face o recenzie acestei creme și de 2 ori am eșuat.


         Încep prin a menționa faptul că mi-am cumpărat această cremă în vara aceasta cu speranța de a scăpa de tenul uleios pe care-l dețin și care la 3 ore de la spălat arată de parcă nu l-aș fi spălat cu lunile sau de parcă m-aș fi frecat cu ulei pe față.
        Crema promite hidratare, reducerea aspectului uleios și matifiere. Și asta la o singură aplicare în 24 de ore.
        Eu spun că ceea ce promit cei de la elmiplant prin această cremă e una dintre cele mai mari abureli posibile. Mie chiar nu mi-a ajutat deloc. Stai! Defapt, mi-a ajutat la ceva: m-a ușurat de banii pe care i-am dat pe ea. În rest, chiar nu s-a prea simțit niciun efect al cremei, deși o foloseam și dimineața după curățarea tenului, cât și seara, după aceeași curățare a feței. Prin urmare, cei de la elmiplant au un epic fail cu acest produs. Culmea, crema de la Garnier pentru tenul cu tendințe de îngrășare pe care-am primit-o și despre care vi-am vorbit în acest articol se descurcă excelent în comparație cu obiectul acestei recenzii, dar asta este altă mâncare de pește.
        Prin urmare, această cremă nota 1 / 10 și o trec pe lista produselor pe care nu le voi recumpăra cam niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu