sâmbătă, 30 septembrie 2023

Review: Săpun lichid 365 essential floral



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Precum știți deja, am o mare problemă la multe capitole când vine vorba despre produsele cosmetice. Ba nu-mi plac cum miros, ba sunt prea scumpe pentru ceea ce fac, ba nu sunt prea aparte printr-un ceva anume și povestea poate continua mult și bine. Dacă prin 2021 sau 2022 am încercat varianta cu miros de migdale a săpunului lichid 365 essential (aici vorbeam despre achiziția săpunului) și chiar m-a deranjat parfumul, acum, prin 2023 l-am avut și pe acesta cu parfum floral și am fost, în sfârșit, satisfăcută. Am cheltuit undeva la vreo 7 lei sau așa ceva pentru 500 ml de săpun, dar având în vedere că e din Mega Image, chiar am dat puțin pe el. Plus că nu suscă pielea și spală bine.


La un moment dat, dacă voi mai găsi această variantă cu miros floral, probabil voi mai recumpăra produsul, deoarece am fost entuziastă de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu