marți, 3 octombrie 2023

Review: Gel de duș Kallos Spa cu neroli


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Precum mă știți, am o pasiune pentru produsele cosmetice, dar, de asemenea, nu-mi doresc să cheltui o avere pe ele, plus că mă plictisesc de ele la fel de repede. Prin mai sau iunie, nu mai știu exact, am fost să cumpăr ceva de la magazinul din colțul blocului și am dat peste acest gel de duș Kallos Spa cu neroli. Aducându-mi aminte că Nicoleta Stănciucă tot menționa la un moment dat de obsesia ei pentru neroli în cosmetice, am dorit și eu să văd ce e cu această „minune”. 


Ei bine, pot spune că am făcut o mare greșeală cu acest produs din cauza parfumului, pur și simplu miroase amar și dur, într-un fel în care nu rezonează cu mine. Deși spumează bine și are o textură decentă, personal n-am putut trece faza cu parfumul. Așa încât l-am terminat pe post de produs de curățat podelele și cada. 


Cel puțin această interpretare cu neroli va rămâne o bună perioadă de timp un mare nu-nu pentru subsemnata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu