duminică, 24 septembrie 2023

Review: Șampon Schauma Keratin Strong


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Cred că deja știți că sunt în căutarea unui miracol imposibil când vine vorba despre șampoane, nu-i așa? Am dermatită seboreică iar asta îmi distruge relația cu mai toate șampoanele. 


Singurul motiv bine întemeiat pentru care am cumpărat acest șampon a fost prețul, ori avea ceva promoție ori chiar avea prețul de bază mai mic deoarece era discontinuat în magazinul din care l-am cumpărat. Nu pot spune că a fost un șampon rău, dar usucă puțin părul, cu toate că și curăță destul de bine. Dar din cauza dermatitei seboreice, a tot trebuit să îl alternez cu altele și a terminat prin a fi produs de curățat cada.


Nu e un produs rău, dar probabil mi-am satisfăcut curiozitatea, voi trece la alte curiozități nesatisfăcute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu