vineri, 15 septembrie 2023

Review: Gel de duș Dermacol Aroma Ritual Reviving Shower Gel

 


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Prin luna mai am dat o comandă mai măricică la Notino, de unde mi-am satisfăcut niște doleanțe mai vechi și mai noi, iar în acea comandă s-a strecurat și acest gel de duș cu lămâie și fruct de cactus de la Dermacol. Îmi doream de ceva vreme să încerc produse Dermacol și Zjaia, iar acesta a fost momentul în care am început cu Dermacolul...

Mi-a plăcut foarte mult acest gel de duș, avea textura potrivită pentru gusturile mele iar parfumul a fost de vis, undeva către un citric lămâios care mie îmi face o deosebită plăcere în general. Iar de spumat consider că spumează bine, din experiență mi-am dat seama că produsele care nu prea fac spumă nu mă satisfac.

Din partea mea, produsul are nota 10, cel mai probabil va fi recumpărat la un moment dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu