miercuri, 27 septembrie 2023

Review: Gel de duș Tesori dOriente Byzantium


 


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Prin luna mai am dat o comandă mai măricică la Notino, de unde mi-am satisfăcut niște doleanțe mai vechi și mai noi, iar în acea comandă s-a strecurat și acest gel de duș Tesori dOriente Byzantium. Cumpărasem în octombrie anul trecut apa de toaletă din această gamă, produs care m-a încântat enorm, iar acum am fost curioasă și de gelul de duș. 

Acest gel de duș mi-a întrunit toate așteptările legate de el. Aceeași textură cremoasă și spumă tipică gelurilor de duș Tesori dOriente. Plus că parfumul gelului de duș aduce destul de bine a parfumul apei de toaletă, cu singura diferență de a fi mai subtil în cazul gelului de duș. Chiar am fost foarte încântată. Dacă n-aș încerca în această perioadă să reduc temporar recipientele de plastic care îmi tranzitează apartamentul, deja ar fi fost recumpărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu