duminică, 17 septembrie 2023

Filmul / serialul săptămânii #28: „Eat.Pray.Love”

 


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Dacă acum câțiva ani vă povesteam despre cartea „Eat.Pray.Love” a lui Elizabeth Gilbert și despre cât de mult mi-a plăcut cartea, acum cred că e timpul să vă povestesc puțin despre film, nu-i așa?


Ei bine, deși am citit cartea parcă după ce am vizionat prima dată filmul, pot susține faptul că opera literară mi-e mai dragă. Filmul are puterea peisajelor vizuale, plus că uneori ilustrează grafic emoțiile personajelor. Dar ce mi-a displăcut enorm e felul cum au legat acțiunea. Într-o secundă ești în America, iar în următoarea secundă ești în Italia, din Italia, tot așa, sari în India de vai și amar cu toate că între Italia și India este vorba de un Crăciun petrecut în America. Și nu în ultimul rând, din nefericire, filmul nu are puterea de a aduce anumite amintiri ale lui Liz pe micile ecrane...


Ca o mică concluzie, am preferat carte din momentul în care am citit-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu