marți, 1 martie 2022

Martie

 


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine. E început de martie, iar eu sper din tot sufletul să fie un fel de început al microschimbărilor pentru mine. Am început încet-încet să fac schimbări încă de la începutul anului, dar nu pot spune că au fost modificări mari, în schimb, efectele cred că se simt deja.


Vremea de afară începe puțin să se încălzească. Încă nu sunt temperaturi caniculare așa cum mi-aș dori eu să fie permanent, dar parcă e puțintel mai bine. Chiar și ziua mi se pare mai lungă cu vreo oră jumătate, chiar două, ceea ce e deja aproape destul pentru mine.


Ceea ce-mi doresc pentru această perioadă de timp ar fi să las deoparte prejudecățile legate de ceea ce expun în mediul online (prejudecăți de genul că vă arăt ceea ce cumpăr pentru a-mi etala valoarea și ceea ce-mi permit, de exemplu), să merg mai des pe jos la lucru în loc să iau taxiul deoarece transportul în comun nu mă ajută iar oamenii de la relațiile cu clienții sunt mai mult decât de rahat și, eventual, să găsesc și eu felul meu de a-i ajuta pe cei din jurul meu mai mult. Și poate, doar poate, să pot și eu să folosesc mai des o bluză de trening, nu doar geaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu