sâmbătă, 26 februarie 2022

Lately

 


Hello! Bine v-am regăsit! Sincer, voi ce faceți când lucrurile nu merg cum vă doriți voi, în cazul în care sunteți obsedați de control, așa cum sunt eu? Mi-am cam pus multe semne de întrebare în această lună cu privire la obsesia mea de control și cum pot să îmbunătățesc lucrurile pentru mine.


Nu spun că faptul de a rămâne cu singurul încărcător al laptopului meu defect a ajutat prea mult, dar m-a ajutat să încerc să mă reconectez puțin cu vechi pasiuni. „Am ieșit la aer” mai mult ca de obicei, cum ar spune unii. Am încercat să mă relaxez mai mult după turele lungi de 11-12 ore. 


Ce nu am reușit să fac a fost să maximizez mai mult aceste momente în care aproape am fost ruptă de mediul online. Sunt atât de multe lucruri și lucrușoare pe care îmi doresc să le fac, să le descopăr, să pun în practică, încât mă simt copleșită. Iar la capitolul copleșire încerc să lucrez, dar pot observa că va fi o muncă de lungă durată și nu neapărat prea ușoară. Dacă vreți să detaliez subiectul cândva, lăsați-mi în comentarii ideea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu