sâmbătă, 12 martie 2022

Creme de față de la Plantline și Diadermine


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Cum vi-au fost ultimele zile? La mine a fost o perioadă numai bună pentru folosirea cremelor de față, deoarece a fost relativ rece pentru ce m-am așteptat eu să fie în perioada asta a anului, adică, hey, la 9 - 10 dimineața să fie temperaturi negative la început de martie în emisfera nordică (Oradea e în zona de câmpie, nu la munte)? Parcă-mi și vine să cred poveștile părinților și bunicilor care au prins ninsoare în mai, tot în aceleași zone.

Crema de la Plant Line a fost bunicică, pot spune că m-a ajutat puțin cu zonele de pe față care mă țin la temperaturi apropiate de zero grade Celsius, dar în rest nu pot spune mai multe. Defapt, ar mai fi de adăugat că n-a avut efect matifiant, căci aici sunt bubele mele. Nu mai țin minte cât a costat, dar am cumpărat-o anul trecut din Kaufland.


Crema de zi de la Diadermine (cea cu verde) a fost tot o cremă lejeră, nu știu exact cât de hidratantă a fost, vi-am mai spus că eu am probleme la temperaturi scăzute, dar a fost și aceasta decentă. Aș mai adăuga că are o consistență „normală” de cremă. 


Crema de noapte Diadermine (cea cu albastru închis) a fost o cremă cu o consistență mai groasă, pe care am folosit-o cu precădere înainte de a mă băga la somn. Despre aceasta pot spune că avea tendința de a-mi îngrășa pielea.


*cremele de la Diadermine au fost primite de la Cristina Preda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu