duminică, 27 martie 2022

Săpunuri lichide nou încercate



Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine...


Pentru astăzi mi-am propus să vă povestesc despre 3 săpunuri lichide pe care le-am folosit în ultimii 2 ani, dar despre care n-am reușit să vă povestesc până acum. Sunt 3 săpunuri lichide de la 3 mărci proprii ale a 3 magazine diferite.


Săpunul lichid cu sare de mare și măsline mirosea cu totul altfel decât m-am așteptat. Nu-mi pot da seama ce m-a deranjat, dar eu mă așteptam să miroasă proaspăt. Nu a uscat mâinile, dar, totuși, nu-l voi recumpăra din cauza mirosului.



Săpunul lichid cu fructul pasiunii de la Bevola a mirosit dulce, dar nu mi-a displăcut. Nu a uscat mâinile. Pot spune că la un moment dat probabil că îl voi recumpăra.



Săpunul acesta lichid de la 365 (marcă proprie Mega Image) a fost o surpriză neplăcută. De când lucrez unde lucrez, mi-am tot propus să le încerc cosmeticăralele mărci proprii Mega Image, dar acesta este unul dintre puținele produse pe care le-am testat. Mi-am luat țeapă din cauza mea deoarece credeam că e cu ulei de măsline, dar e cu migdale, pe care nu le suport ca și miros în cosmetice. Nu a fost neapărat rău, dar nici foarte foarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu