miercuri, 16 martie 2022

Review: Lapte demachiant Bevola


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Deși cred că știți că nu prea am obiceiul de a mă machia, atunci când o fac îmi place să am și produse bune dar cât mai ieftine pentru a-mi șterge machiajul de pe față când e cazul. Iar aici intră în joc laptele demachiant Bevola, pe care l-am cumpărat într-o „nebunie” din Kaufland (Bevola e marcă proprie a magazinelor Kaufland), eram într-o dispoziție din aceea gen „dacă tot sunt în fața produsului, ia să îl pun în coș”, mai ales că aveau o plasare cu ceva produse Bevola taman lângă case ca să atragă clienții ca muștele la miere. 

Nu e un produs rău, dar simt întotdeauna nevoia de o apă micelară după plus apă și gel de curățare / exfoliant mecanic facial / săpun pentru a-mi curăța fața 100%. Și asta nu pentru că nu-și face treaba ci pentru că așa sunt eu cu tenul meu mixt spre gras. L-aș mai recumpăra destul de des, mai ales în alternanță cu cel de la Cien, prin DM & Auchan & Carrefour ajungând îndeajuns de rar și greu pentru a nu cumpăra de acolo asemenea produse ale propriilor lor mărci proprii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu