duminică, 20 martie 2022

Review: antiperspirant Rexona Invisible Aqua


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi m-am gândit să vă las câteva cuvinte despre antiperspirantul Reona Invisible Aqua pe care am avut plăcereasă îl folosesc. De mirosit a mirosit plăcut, nu am mari probleme cu Rexona la acest capitol. Iar ca și protecție împotriva împuțirii, abia face față la ture de 12 ore jumătate plus drumurile de dus și întors la locul de muncă, deci nici pomeneală de acea protecție de 48 de ore cu care se laudă inclusiv ambalajul. Dar aici e și corpul meu, transpir ca un porc de felul meu, și nu îmi ia foarte mulr ca să încep să transpir.

Prin urmare, cel mai probabil voi recumpăra produsul, dar nu știu când, deoarece am atâtea tentații la îndemână, mai ales lucrând în comerț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu