marți, 8 septembrie 2015

Ultimele cumparaturi

        Hello! De cand n-am mai facut o asemenea postare, am mai cumparat cateva cosmetice si vi le prezint pe scurt in cele ce urmeaza.


        Din Kaufland mi-am luat aceste 2 sticle de gel de dus, marca proprie Kaufland. Pe cel transparent, Sensitive, am fost norocoasa sa-l fi luat, caci a fost ultima sticla. Celalalt gel de dus l-am luat deoarece era cu lemongrass, si-mi doream ceva fresh desi eram foarte constienta ca cel mai probabil voi folosi acest gel de dus abia dupa mutarea in noua casa.


       Din mai multe magazine am cumparat si produsele din poza de mai sus. Din Lidl mi-am cumparat 2 cutii de servetele uscate Frotto, 1 sapun solid cu miros de grapefruit fara nume si fara firma si un pachet de servetele umede Softino. Din Kaufland mi-am cumparat 2 antiperspirante Gerovital (variantele Fresh si Natural) in varianta mini la 3 lei bucata. Din Auchan am cumparat 5 pachetele mici de servetele umede si cutia de Discreet varianta fara miros.
        Cam acestea au fost ultimele mele cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu