joi, 3 septembrie 2015

Review: Șamponul antimătreață de la Dove


        Hello! Azi a venit timpul să vă povestesc despre șamponul antimătreață de la Dove.
        L-am moștenit de la bunica care a murit în mai și m-am gândit că, dacă tot mă mut temporar în apartament pentru diverse lucrări, să folosesc acest șampon, să nu-mi aduc altul de acasă din Velența.
        Din păcate, s-a dovedit o mare dezamăgire, așa cum i-am spus și Alinei lui Brumărel, căci după câteva spălări m-am trezit cu mătreață, și cică e șampon antimatreata. Plus că mi se părea că-mi îngrașă rău părul și mi-l lasă mult prea moale, în condițiile în care mie mi se înmoaie părul în mod natural la câteva ore după spălare. Așa că l-am terminat pe post de săpun lichid și mi-a fost învățătură de minte să nu mi-l cumpăr din banii mei pe post de șampon.
        Nota mea e doar un 3 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu