miercuri, 30 septembrie 2015

Review: Săpunul solid cu lapte de migdale Nancy


        Hello! Azi vă voi povesti despre săpunul solid Nancy cu lapte de migdale, pe care l-am moșteni în dublu exemplar (povestea pe scurt aici).
        Săpunul este unul mai mare ca majoritatea celor găsite în comerț, deci se și consumă mai greu. Nu știu exact de unde a fost luat, știu că a fost luat cu 2,5 lei, prețul fiind încă pe ambalaj. Bănuiesc că acest săpun se găsește mai la toate ABC-urile de cartier.
        Pe lângă faptul că se consumă mai greu din cauza mărimii, mai îmi place la săpun faptul că nu usucă pielea; dar la capitolul ăsta trebuie să vă povestesc că rar folosesc același „lucru” de 2 ori la rând când mă spăl, așa încât nu vi-aș putea spune dacă după folosire mai îndelungată nu usucă pielea, totuși. Iar ca culoare, săpunul e de nonculoarea alb, dacă interesează pe cineva. Singura mea problemă cu săpunurile solide, mai ales cu cele albe e faptul că se vede tot jegul pe ele, mai ales dac-ai lucrat prin praf sau în alte condiții care să te predispună la piele foarte murdară.
         Ca să nu fie chiar totul roz (și așa nu-mi place dar chiar deloc respectiva culoare), nu sunt cea mai mare fană a mirosului, deși nu e foarte deranjant.
       Nota pe care o acord produsului e 9 / 10 în principiu din cauza culorii și foarte puțin din cauza mirosului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu