vineri, 11 septembrie 2015

Review: Lotiunea de corp Balea cu ananas


        Hello! Azi va fac un review oarecum in premiera, n-am prea vorbit despre lotiuni de corp in general.
        Aceasta lotiune de corp mi-a picat in mana, sau mai bine zis mi s-a lipit de mana, intr-una dintre cele 2 vizite facute in StockHouse din Era Shopping Park. Sincera sa fiu, eram foarte curioasa sa vad cum e sa foloseste o lotiune de corp. Eu am luat-o cu doar 2,8 lei, fiind la reducere deoarece produsul expira la sfarsitul lui noiembrie anul in curs. Dar n-a fost cazul sa-mi fac griji, caci produsul e deja terminat.
        Mie mi s-a parut ca produsul are o formula light pentru piele si se absoarbe foarte repede si usor. Si in in plus, ma-nnebunea mirosul produsului. Chiar miroase a ananas. Nu stiu sa va zic daca e ananas din Hawaii sau din oricare alta zona a lumii, dar ce mai conteaza acuma?
        Produsul mi-a ajutat pielea sa faca fata caldurilor de august (doar trecuram prin doua avertizari cu cod portocaliu / galben e canicula) cat si inceputului de dieta. Asa incat sunt foarte multumita de produs.
        Acord produsului o nota de 10 / 10, mai ales ca nu am cu ce sa-l compar.

        Iar link-ul de azi e acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu