vineri, 27 martie 2015

Review: Balsamul de buze Nivea Essential Care

        Hello everybody! Cu toate că am mai povestit despre produs prin octombrie anul trecut (articolul de aici), m-am decis să-i fac un review separat din mai multe motive.
         Cu balsamurile de buze Nivea am o relație love - hate, după cum se vede și se va vedea. Aveam impresia că Nivea e o companie foarte serioasă cu toate produsele, dar pentru mine nu toate produsele lor sunt potrivite. Dintre produsele lor, am încercat până acum câteva săpunuri solide și vreo 5 balsamuri de buze, și nu despre fiecare produs în parte am o părere prea bună.
         Balsamul de buze Essential Care (sau cel cu capac albastru închis) e cel mai bun balsam de buze al celor de la Nivea, de fapt și singurul bun, celelalte nefiind de top, ci sub mediocritate.
         Produsul l-am luat undeva pe la sfârșitul lui februarie început de martie anul trecut și l-am terminat prin martie acest an. Ce mi-a plăcut la produs a fost faptul că îmi îngrijește bine buzele și nu mi le usucă, așa încât și-ar merita cât de cât prețul de vreo aproximativ 10, plus - minus 1 leu. Ce nu mi-a plăcut la produs, dar, mă rog, ar fi cât de cât ok, e faptul că mi se pare destul de gras.
        Trebuie să precizez că folosit intermitent cu balsamul de buze Nivea Soft Rose, m-a ținut undeva la un an produsul, deci ține lejer un întreg sezon de iarnă grea, poate prinde și un martie capricios fără probleme pentru care chiar folosesc mai intensiv produsele de acest gen.
         Dacă aș recumpăra produsul? Da, desigur, l-aș recumpăra cu bucurie, e singurul balsam de buze Nivea pe care chiar l-aș recumpăra, doar că mi-ar plăcea să-mi diversific puțin lista de achiziție pentru produsele destinate buzelor.
         Notă acordată: 9,5 / 10 (nu dau 10 din cauza prețului).

2 comentarii:

  1. nu am incercat varianta clasica, dar ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum am mai mentionat, momentan consider ca e singurul ok dintre toate balsamurile de buze

      Ștergere