joi, 26 martie 2015

Cerceii mei

        Știu că i-am spus Georgianei de la http://www.georgiasmirror.com/ că fac această postare pe la sfârșitul lui februarie și-mi pare rău c-am amânat atât de mult crearea acesteia. O să încerc să vi-i arăt pe toți și să vă spun, dacă-mi mai amintesc, de unde-i am.


Aceasta e imaginea de ansamblu a tutror cerceilor pe care i-am avut în ultima vreme.
Și acum să-i luăm pe fiecare mai în parte:


1 - i-am primit de la BF la set cu o brățară, fiind handmade de către aceasta; 
acelea cred că sunt perle de Mallorca



2 - pe aceștia i-am primit de ziua mea în 2013 de la o altă BF, așa că nu știu de unde i-a luat.


3 - pe aceștia i-am luat la set cu un lănțișor nu mai știu când și de unde; 
nici n-am purtat setul vreodată.



4 - pe aceștia i-am luat dintr-o chinezărie și deja nu mai arată foarte bine.


5 - pe aceștia i-am luat de la Bănuțel la set cu alte 2 perechi;
pentru 6 lei cât am plătit pe-un set, nu mă aștept să țină prea mult.



6 - și pe aceștia i-am luat tot de la Bănuțel, tot la set 3, al doilea set.



7 / 8 -aceștia eram a doua pereche de cercei din fiecare set de la Bănuțel. 
Cel mai mult îmi plac cei din dreapta cu trandafiri dar mi-e teamă să-i port să nu-i pierd.



9 - aceștia erau a treia pereche din fiecare set;
între timp am dat o pereche de cercei prietenei care mi-a dat perechea numărul 2.


10 / 11 - pe aceștia i-am primit tot de la prietena care mi-a dat perechea 1,
 fiind făcuți tot handmade de către ea.
Am rămas fără un cercel albastru când i-am purtat singura dată; mi-a părut rău după ei.
Iar pe cei maro i-am primit mai târziu în comparație cu momentul în care am făcut majoritatea pozelor.


12 - pe aceștia i-am luat acum vreo săptămână dintr-o chinezărie cu vreo 7 lei parcă.

        Deci, care sunt preferații voștrii? Eu deja știu care sunt preferații mei.

4 comentarii:

  1. Cei cu pietricele albastre sunt foarte frumosi! :)
    Ma bucur ca ai facut postarea!
    Te pup, weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu o perioada in care cumparam cercei in disperare, am ajuns la vreo 50 de perechi, dar nu purtam niciuna! dupa aia am avut o perioada fara cercei, si de vreo 1 luna si ceva port cercei zilnic.ma gandesc cat o sa dureze :))

    RăspundețiȘtergere