luni, 2 martie 2015

Preferatele lunii februarie

        Hello everybody! A venit, în sfârșit, momentul să scriu și articolul despre preferatele lunii februarie. Încă de pe acuma vă spun că n-am mai făcut fotografia mare deoarece au fost multe produse și oricum am umplut un săculeț de gunoi cu cele deja consumate asta pe lângă faptul că omisesem din greșeală unele produse.


       Pentru păr am folosit următoarele produse: un fixativ de păr ieftin din Auchan (o să fie o postare despre cumpărăturile respective), primul tub de șampon Balea cu cofeină pe care încă nu l-am terminat, am folosit și balsamul leave-in de la Gliss (pe care, de altfel, abia aștept să-l termin), de vreo 2 ori șamponul uscat de la Kallos astfel încât am golit tubul primit în noiembrie, și în final am terminat și balsamul de păr al mamei. 


        La capitolul parfumuri am folosit mai mult sau mai puțin următoarele: Elode Enigmatic de vreo 3 - 4 ori așa încât abia se vede că l-am folosit, Beyonce Heat Wild Orchid (una dintre țepe) destul de multicel că vreau să-l dau gata, am terminat ce mai aveam în propria sticlă de Beyonce Midnight Heat și am mai folosit și din cea moștenită de la bunica pentru că e unul dintre parfumurile preferate, pe acasă am mai folosit pe post de deodorant apa de toaletă Vittorio Bellucci Domenico Grappa bleu lagune (altă țeapă) că vreau să-l dau gata și pe acesta cât mai repede și ultimul dar nu cel din urmă din poză, C-THRU Coral Dream pe care tot așa, l-am folosit de vreo 2 - 3 ori. În poză nu apare, c-am uitat de el, dar am mai dat gata cam jumătate din sticluțica de essence Like a First day in Spring luată de pe emag.


       La capitolul deodorante și antiperspirante, am folosit (sau terminat, după caz) următoarele: am terminat deodorantul BU Trendy moștenit de la buni pe care l-am inclus în poza cu gelurile de duș că în asta am uitat să-l includ, am terminat deodorantul Nivea pure & natural action cu iasomie, am mai folosit antiperspirantul roll-on Fa Romantic Moments, antiperspirantul stick Lady Speed Stick Waterproof, antiperspirantul cu aerosol Nivea Invisible for black & white și antiperspirantul ministick Rexona Fresh Aloe Vera.


        Pentru machiaj am folosit cu precădere balsamul de buze Nivea Soft Rose, rujul „In the nude!” de la essence, fardul „Cappuccino, please!” tot de cei de la essence și balsamul de buze Nivea Essential Care


       Pentru demachiere și îngrijirea feței am folosit: loțiunea tonică pentru ten sensibil Cien, o cremă de ochi Aslavital (în sfârșit am început-o și pe ea, a stat ceva la naftalină), un fluid tonic purificator de la Gerovital Plant (o să vă povestesc zilele viitoare cum a ajuns în posesia mea) și un lapte demachiant Doina luat la un mega-super-preț.


        Pentru duș am folosit / terminat următoarele produse: am terminat săpunul solid Balea Sensitive început în ianuarie, am terminat un săpun solid Nivea lemongrass & oil, aproape că am terminat ce mi-a rămas din șamponul Elseve (l-am folosit pe post de gel de duș și l-am terminat aseară deci n-o să-l mai vedeți la preferatele lunii martie, nu-și mai are locul acolo), am mai consumat puțin din gelurile de duș Cien Red Sun și Cien Destination: Marrakesh.


       Am terminat săpunul lichid Cien miere și lapte început în ianuarie, am terminat toată sticla de săpun lichid Vir cu magnolie și vanilie și am umplut sticla de la Vir cu săpun lichid din rezerva Finale Oriental Relax din care am consumat cât se vede în poză.


       La capitolul șervețele umede a fost prăpăd: am terminat șervețelele umede de la bunica, am mai terminat vreun 1 + 1/2 pachete mari de șervețele umede marca proprie Auchan, am terminat un pachețel mic de șervețele umede marca proprie Auchan, un pachet mic de șervețele umede Amelia, un pachet mic de șervețele umede Freshmaker mov și un pachet mic de șervețele umede Freshpoint roz.


        La capitolul creme de mâini am folosit cu precădere crema Atrix la cutie pe care-am terminat-o și balsamul de mâini Sandel moștenit de la bunica; am mai folosit rar și crema la tub Atrix Soft cu aloe vera, dar nu cred că-și merita locul în poză.


       La capitolul șervețele uscate am consumat un pachet marca proprie Carrefour și am început unul de la marca proprie Auchan. Și să mai amintesc batistuțele de hârtie marca proprie Carrefour și de la Amelia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu