duminică, 8 martie 2015

O mână de ajutor (2)

        Bună dimineața! E o altă zi de duminică, care la mine prin Oradea se anunță a fi însorită și cu maxime de 10 grade. Poate că la un moment dat voi ajunge să fac și o mică plimbare să mă bucur de soare, mi-e atât de dor de soare și de vară încât nu am cuvinte să descriu felul în care mă mistuie acest dor. Dar nu despre asta vreau să vorbesc azi, ci mai degrabă să cer o mână de ajutor, dacă cineva va fi bun și mă va ajuta.

        În primul rând, aș avea nevoie de o recomandare în privința unui șampon anti-mătreață bun. Și sincer, n-aș mai încerca Head & Shoulders prea curând, după felul în care m-au dezamăgit variantele Soothing Care și Extra Volume în ultimul trimestru al anului trecut. Și nu, nu vreau sticloanțe din acelea la un litru, nu de alta, dar n-aș folosi în continuu vreun an tot același șampon anti-mătreață, cred că și-ar pierde din efect și m-aș plictisi eu de moarte; deja folosesc același tub de șampon Balea cu cofeină la 250 ml de prin 15 ianuarie și încă n-am terminat primul tub, în condițiile în care mă șamponez de cel puțin 2 ori când mă spăl pe cap. Cred că înțelegeți de ce nu vreau sticle la un litru. Mi s-a mai recomandat șamponul Indola anti-mătreață, dar eu n-am mai auzit de firmă și nici nu știu unde-aș găsi-o în magazinele fizice.

        În al doilea rând, în ce magazin fizic aș putea găsi un fond de ten waterproof la un preț decent? Și menționez că m-am cam jurat că în Douglas nu mai intru, când am văzut că au șampoane uscate Batiste la 25 - 29 de lei în condițiile în care buna mea prietenă din Ploiești dă pe ele 12 lei. Să fim serioși, Douglas-ul ca Douglas și Lotusul ca Lotus, dar mai dă-o-ncolo de treabă.

        În al treilea rând, vi s-a întâmplat și vouă să vi se pară balsamul de păr de la Balea un pic prea lichid? Sau mie mi se pare aiurea consistența, după ce-am fost obișnuită cu consistența balsamului Elseve Arginine Resist?

          În al patrulea rând, ce balsam de buze bun mi-ați recomanda? Mi-aș dori ceva la nivelul balsamului de buze Nivea Essential Care.

         În al cincilea rând, aș dori o recomandare de vopsea de păr fără amoniac dacă se poate. Ar fi timpul să mă revopsesc, părul meu arată deja oribil în 4 nuanțe / culori diferite.

         Cam astea sunt problemele în care mi-ar trebui un pic de ajutor sau îndrumare. Mulțumesc mult pentru orice ajutor primit!

2 comentarii:

  1. La multi ani in primul rand.
    1. pe mine 2 sampoane m-au scapat de matreata - Pantene oil therapy si cel de la Avon cu ulei de argan, care l-am recumparat si sta cuminte in baie, asteptandu-si randul.
    2. La fonduri de ten nu ma pricep deloc, chiar n-as putea sa-ti dau vreo recomandare.
    3. De la Balea cred ca am avut un singur balsam - cel pentru bucle, daca nu ma insel, si daca tin eu bine minte, era cam compact, nu lichid. poate difera de gama, mai stii. mai am unul pe hold, cel de ingrijire intensiva cu uleiuri in ambalaj negru, o sa te anunt daca e si el tot asa.
    4. cele mai bune balsamuri de buze mi s-au parut a fi cele de la Sierra Bees, de pe Iherb, acum sunt la oferta cu 1 $ 3 bucati http://www.iherb.com/sierra-bees-organic-lip-balms-pomegrante-vanilla-cocoa-butter-3-pack-0-15-oz-each/63425?rcode=jjk294
    5. Nici la vopsele nu ma pricep, ca nici de astea nu folosesc inca :)

    RăspundețiȘtergere