marți, 17 februarie 2015

Review: Șamponul uscat Kallos GoGo


        Deși voiam să vorbesc despre altceva azi, totuși m-am oprit asupra recenziei acestui produs deoarece am fost „rugată” acum mai bine de 2 săptămâni de către Claudia de la claudiaschoice88.blogspot.ro/ să-mi spun părerea despre produs.
        Cu șamponul uscat de la Kallos am avut plăcerea de-a face de pe la sfârșitul lui noiembrie până în prezent și trebuie să recunosc că prin Oradea e cel mai bun produs din categoria lui de preț. Am căutat în lung și-n lat șampoanele uscate de la Batiste, Kallos, Balea și Syoss dar aproape numai dezamăgiri am avut. Syoss n-am găsit chiar defel încă prin Oradea; Batiste a fost ceva mai ușor de găsit dar la niște prețuri din alea în bătaie de jos, gen 25+ lei prin Douglas și Sensiblu față de cei 12 cât se dă prin Ploiești, așa că nu, mulțumesc, n-am nevoie de el la asemenea prețuri uriașe; șampon uscat de la Balea am găsit, dar versiunea simplă care chiar m-a dezamăgit, așa că momentan mă gândesc să văd dacă nu găsesc un șampon uscat Balea Trend It Up prin DM-ul din centru, că-n Lotus n-am găsit.
        Produsul de la Kallos l-am găsit, cum am mai spus, pe la sfârșitul lui noiembrie în Auchen, la un preț undeva pe la 12,5 lei. Inițial mi-am luat un singur tub care m-a ținut aproape 2 luni jumătate, nu l-am folosit foarte intensiv. Dar l-a sfârșit de ianuarie, mi-am mai luat 2 tuburi de șampon, unul pentru mine, unul l-am dat unei prietene apropiate să-l încerce și ea.
        Ca efect, produsul își face treaba bine, pot să-l folosesc cu încredere 2 zile rând fără nicio problemă, iar efectul mă ține de dimineața până aproape când mă bag în pat; sinceră să fiu, deși am un păr mixt, gras la rădăcini și cu vârfurile uscate și cel mai sigur și despicate, nu mă spăl zilnic pe păr, doar la vreo 3 - 4 zile, nu mă ține răbdarea să-l spăl zilnic. Așa că sunt chiar foarte mulțumită de produs.
         Dacă aș mai cumpăra produsul? Sigur, oricum e cam singurul produs care merită cumpărat de prin Oradea din tot ce-am cumpărat până acum, și nu mi-au mai rămas prea multe opțiuni prin oraș.
         Notă acordată: 10 / 10

        Later edit: Șamponul miroase un picuț cam tare a chmicale și ușor acrișor, dar dispare în câteva minute. Singura mea problemă e că uneori reușesc să-mi grizonez părul și nu reușesc să-mi scot albeața respectivă din păr cum trebuie. E și o idee prăfos, dar de pe scalp și păr îl îndepărtez cât de cât cu peria de păr, cum fac absolut întotdeauna, deși după această operațiune trebuie să-mi spăl pwria respectivă c-„a îmbătrânit” și ea.

8 comentarii:

  1. cum miroase? nu e prafos? se indeparteaza usor de pe scalp?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vreti si o alta parere va rog accesati link-ul :http://gabittzubeautyreview.blogspot.ro/2015/06/beauty-review-dry-shampoo-kallos-go-go.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Inainte de a face un blog, asigura-te ca stii sa scrii si sa te exprimi corect.
    In rest, toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de vizită! Într-un fel, e și un exercițiu acest blog, sper să ajung să îți îndeplinesc exigențele de corectitudine!

      Ștergere