Hire Me Direct

joi, 19 februarie 2015

Review: Parfum Chalon albastru (fake după Davidoff Cool Water)

        Hello everybody! Azi tot ziua review-urilor este. De data asta vă vorbesc despre parfumurile Chalon, în particular despre cel în sticluță albastră.
        Parfumul l-am luat prin 15 noiembrie din Lidl, când am făcut o sesiune de cumpărături împreună cu o prietenă, tot Săgetătoare ca și mine. În urma folosirii testere-lor puse la dispoziție de către magazin, amândouă am căzut de acord că varianta albastră a parfumului ne place mai mult decât varianta cărămizie.
         În primul rând, îmi place foarte mult mirosul proaspăt al parfumului; în al doilea rând, îmi place forma sticluței și faptul că nu se strică sistemul de „pompare” al parfumului; iar în al treilea rând îmi place faptul că Lidl-ul nou deschis e aproape de casă.
        Ce nu-mi place la parfum: mi se pare că parfumul nu ține mult pe piele, după 4 - 6 ore eu chiar nu mai percep nimic pe pielea mea.
        Parfumul, așa cum am mai menționat, se găsește în Lidl și când l-am cumpărat eu, costa 14,99 lei.
        Dacă aș mai recumpăra produsul de față? Probabil foarte rar, când n-aș avea defel chef de testări noi sau când aș sta foarte rău cu banii.
        Nota acordată: 6 / 10.

        Later edit (27.02.2015): L-am căutat în noaptea asta pe net și acest parfum cică e copie după Davidoff Cool Water. N-am de unde ști dacă e adevărat, n-am avut niciodată vreun parfum marca Davidoff.

6 comentarii:

  1. miroase dragut, dar adevarul ca nu poate fi prea presistent la pretul pe care-l are :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e adevărat ce zici despre parfumurile Chalou, un Elode Enigmatic ține mult mai mult deși nici acela nu e foarte scump (22 - 30 de lei, depinde de unde-l iei)

      Ștergere
  2. nu m-a tentat, cred ca l-a luat mama o data, dar nu mai tin minte cum mirosea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare un miros fresh, poate o idee spre un miros masculin, dar mi-a placut cel mai mult dintre cele 3 "parfumuri" pe care le-am vazut in Lidl prin 15 noiembrie cand l-am luat

      Ștergere
  3. Mie imi place mirosul, din pacate nu persista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de aceeași părere, e foarte drăguț mirosul, dar din păcate nu persistă

      Ștergere