joi, 19 februarie 2015

Review: Parfum Chalon albastru (reproducere după Davidoff Cool Water)

        Hello everybody! Azi tot ziua review-urilor este. De data asta vă vorbesc despre parfumurile Chalon, în particular despre cel în sticluță albastră.
        Parfumul l-am luat prin 15 noiembrie din Lidl, când am făcut o sesiune de cumpărături împreună cu o prietenă, tot Săgetătoare ca și mine. În urma folosirii testere-lor puse la dispoziție de către magazin, amândouă am căzut de acord că varianta albastră a parfumului ne place mai mult decât varianta cărămizie.
         În primul rând, îmi place foarte mult mirosul proaspăt al parfumului; în al doilea rând, îmi place forma sticluței și faptul că nu se strică sistemul de „pompare” al parfumului; iar în al treilea rând îmi place faptul că Lidl-ul nou deschis e aproape de casă.
        Ce nu-mi place la parfum: mi se pare că parfumul nu ține mult pe piele, după 4 - 6 ore eu chiar nu mai percep nimic pe pielea mea.
        Parfumul, așa cum am mai menționat, se găsește în Lidl și când l-am cumpărat eu, costa 14,99 lei.
        Dacă aș mai recumpăra produsul de față? Probabil foarte rar, când n-aș avea defel chef de testări noi sau când aș sta foarte rău cu banii.
        Nota acordată: 6 / 10.

        Later edit (27.02.2015): L-am căutat în noaptea asta pe net și acest parfum cică e copie după Davidoff Cool Water. N-am de unde ști dacă e adevărat, n-am avut niciodată vreun parfum marca Davidoff.

16 comentarii:

  1. miroase dragut, dar adevarul ca nu poate fi prea presistent la pretul pe care-l are :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e adevărat ce zici despre parfumurile Chalou, un Elode Enigmatic ține mult mai mult deși nici acela nu e foarte scump (22 - 30 de lei, depinde de unde-l iei)

      Ștergere
  2. nu m-a tentat, cred ca l-a luat mama o data, dar nu mai tin minte cum mirosea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare un miros fresh, poate o idee spre un miros masculin, dar mi-a placut cel mai mult dintre cele 3 "parfumuri" pe care le-am vazut in Lidl prin 15 noiembrie cand l-am luat

      Ștergere
  3. Mie imi place mirosul, din pacate nu persista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de aceeași părere, e foarte drăguț mirosul, dar din păcate nu persistă

      Ștergere
  4. ce puii mei vreti la 14 lei?? dati 600 de lei pe un parfum adevarat si nu mai comentati atat ...sarantocilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Mulțumesc de vizită. Să știi că prin simplul click pe vreunul dintre articolele mele mă ajuți, chiar dacă dai în zona dezacordului cu mine, autoarea.
      2. Nu înțeleg de ce mai comentezi dacă ai o asemenea reacție negativă la adresa mea, poți să nu mai pierzi vremea și să apeși pe „x-ul” acela roșu și scapi repede de mine.

      Ștergere
  5. aha ..deci postati numai ca va convine??? parsivilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând, mi se pare normal să am activă opțiunea de moderare a comentariilor, nu ți se pare? Și venind vorba de calitatea sau defectul de a fi parșiv, cred că avem păreri foarte diferite.

      Ștergere
  6. Nu mai gasesc acest parfum la lidal .. il doresc imi place enorm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara! Din nefericire nu am un răspuns simplu pentru dumneavoastră. Cel mai înțelept ar fi să scrieți un email către echipa de relații cu publicul a celor de la Lidl pentru a-i întreba despre eventualitatea de a reintroduce acest parfum în magazine. Mulțumesc mult pentru vizită!

      Ștergere
  7. Aduce -ți parfum chalon albastru ,de preferinta!Eu sunt foarte mulțumită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara! Din nefericire nu am un răspuns simplu pentru dumneavoastră. Cel mai înțelept ar fi să scrieți un email către echipa de relații cu publicul a celor de la Lidl pentru a-i întreba despre eventualitatea de a reintroduce acest parfum în magazine. Mulțumesc mult pentru vizită!

      Ștergere
  8. Bună seara! Mă interesează parfumul Chalou albastru(Lidl).Cum îl pot achiziționa? vă rog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara! Din nefericire nu am un răspuns simplu pentru dumneavoastră. Cel mai înțelept ar fi să scrieți un email către echipa de relații cu publicul a celor de la Lidl pentru a-i întreba despre eventualitatea de a reintroduce acest parfum în magazine. Mulțumesc mult pentru vizită!

      Ștergere