duminică, 15 februarie 2015

Review: Șampon Beautiful long de la Balea

        Hello! Mai prin noiembrie vă spuneam c-am făcut o achiziție mai importantă din DM, iar tubulețul acesta de șampon Beautiful long de la Balea făcea parte din achiziția respectivă.
       Eu am găsit la casă șamponul acesta în varianta de 50 ml la preț redus de la 4,49 lei la 2,99 lei așa că l-am pus pe bandă doar pentru a-l testa și să văd dacă fac sau nu mătreață la el; abia acum, la început de ianuarie 2015 am început să-l folosesc, dar sinceră să fiu, nu mi-a prea plăcut. Singurul lucru bun pe care l-am observat e faptul că spală bine părul și atât, dar pe termen mediu îmi făcea părul să se ungă și mai tare ca de obicei, ceea ce mă făcea să-mi spăl părul din 2 în 2 zile, ceea ce mie mi se pare mult prea des. Și în plus, îmi cădea la fel de tare părul ca la orice alt șampon, iar vârfurile îmi erau ca o căpiță de fân de trebuia să folosesc tone de balsam de păr ca să-mi echilibrez textura firului de păr. Așa că nu am cuvinte bune la adresa produsului, mai ales că costă 3 lei tubulețul de 50 ml și vreo 8 lei cred tubul de 250 ml.
       Dacă aș mai cumpăra acest produs? Probabil nu.
       Nota pe care i-oacord: 4 / 10.

4 comentarii:

  1. cred ca parul meu uscat s-ar intelege bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic; am varfuri cu tendinta de uscare iar samponul a amplificat-o

      Ștergere
  2. Pacat ca nu a fost asa cum iti doreai. Avea un pret bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori, lucrurile de genul chilipirurilor nu ni se potrivesc; cand l-am luat, prin octombrie - noiembrie am crezut ca fac o afacere buna, dar acum ma bucur ca nu l-am luat la full-zise

      Ștergere