sâmbătă, 14 februarie 2015

O mână de ajutor

        Fetelor, aș dori o mică mână de ajutor. Nu știu cum să mă explic altfel, dar aș avea nevoie de un produs destinat demachierii ochilor care să nu-mi provoace alergii, iritații și usturimi. Nu sunt deloc experimentată în situația asta, așa că încă nu mi-am găsit un produs cât de cât în regulă.

  • am încercat șervețele umde dar până la urmă încep să mă irite;
  • am încercat laptele demachiant pentru ten gras de la Doina, dar mă ustură ochii;
  • am încercat apa pură pentru ten gras / mixt de la Balea, dar aceeași pățanie cu usturimea ochilor;
  • cu apă și săpun de mâini nu merge;
  • cu ulei de ricin funcționează parțial, dar îmi lasă pielea puțin cam prea uleioasă pentru gustul meu.
        Mi-ați putea propune ceva pentru îndepărtarea machiajului ochilor? Și eventual pentru atenuarea cearcănelor...

7 comentarii:

  1. Poate demachiantul bifazic cu ulei de argan de la Farmec http://www.farmec.ro/produse/ten/demachiant-ochi-si-buze-cu-argan-295.html sau bifazicul de la Balea, la 7 lei? Eu il prefer pe cel de la Farmec, dar diferentele intre ele nu sunt mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate spre sfârșitul proiectului cu cosmetice sau la vară, dacă nu se gândește cineva să mi le facă cadou cu vreo ocazie specială între timp. Până atunci, folosesc un „bifazic” din apă de la robinet și ulei de ricin.

      Ștergere
  2. daca tot ai ulei de ricin, iti recomand sa il amesteci in proportii egale cu o micelara sau cu apa plata, si sa iti faci propriul bifazic, daca nu, bifazicul de la Balea, costa 7-8 lei, e extraordinar de bun si foarte bine formulat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, de bifazicul acesta de la Balea trebuie să fie ceva de capul lui, dacă deja 2 persoane mi l-au recomandat. Vă mulțumesc tuturor de idei.

      Ștergere
  3. Apa micelara Garnier, nu te ustura ochii si demachiaza bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate spre sfârșitul proiectului cu cosmetice sau la vară, dacă nu se gândește cineva să mi-l facă cadou cu vreo ocazie specială între timp. Până atunci, folosesc un „bifazic” din apă de la robinet și ulei de ricin.

      Ștergere
    2. Multumesc de idee, Sabina, mi-am luat luni o micelara de la Garnier si e foarte ok.

      Ștergere