vineri, 20 februarie 2015

De ce prefer să-mi fac cumpărăturile în Lidl

Hello everybody! Azi vreau să vă vorbesc despre motivele pentru care fac „atâtea” cumpărături în magazinele Lidl. Hai să fim serioși, dacă ar fi să țin o evidență statistică a magazinelor din care îmi achziționez cosmetice, Lidl-ul cred c-ar fi pe primul, sau în cel mai rău caz al doilea, magazin din care îmi cumpăr acest tip de produse.


        Și în general, nu sunt singura din familie căreia îi place să-și facă cumpărături cosmetice din Lidl, și părinții mai fac cumpărături de acolo, dar nu atât de multe și la greu ca mine. Așa că am întocmit o mică listă cu motivele pentru care iau cosmetice din Lidl:
  • au produse ieftine și de calitate;
  • au o mare diversitate de geluri de duș și săpunuri lichide, o parte dintre ele schimbându-se periodic;
  • au câteva șampoane și balsamuri de păr ieftine și potrivite celor care nu au afecțiuni speciale ale părului și scalpului (de exemplu, mătreață persistentă ca la mine);
  • au și săpunuri solide din care să alegi;
  • au câteva produse și de la Head&Shoulders, Clear, Nivea pentru cei interesați;
  • oferă detergenți și produse de curățenie atât de la firme mai cunoscute cât și de la mărci proprii;
  • au o gamă decentă de mezeluri, brânzeturi și lactate;
  • îmi plac câteva dintre produsele lor de patiserie și panificație;
  • am prins o promoție frumoasă la cafeaua Dallmayr, una dintre cafelele mele preferate;
  • au o serie de dulciuri extraordinară;
  • e aproape de mine, n-am nevoie de transport în comun s-ajung într-un Lidl.



Până acum am încercat diverse cereale, dulciuri, un ketchup, câteva produse lactate și de patiserie de la ei ca produse alimentare. Dar cap de listă sunt cosmeticele. Și din ce îmi amintesc:

  • loțiuni tonice Cien: cea pentru ten sensibil, luată din greșeală;
  • săpunuri solide Finale: cel cu flori de cireș, cel cu flori de grădină;
  • șampoane Cien: Cien Repair & Care (folosit de mami);
  • săpunuri lichide Finale: Finale Blue Ocean la 500 ml, Finale Oriental Relax la 1 litru;
  • săpunuri lichide Cien: Cien Sensitive la 500 ml, Cien Milk and Honey la 500 ml, Cien White Tea and Orange la 500 ml, Cien Waterlilly and Lotus la 500 ml;
  • geluri de duș simple Cien: Cien Lemon Kick la 300 ml, Cien Orange Sky la 300 ml, Cien Red Sun la 300 ml, Cien Destination Barbados la 300 ml, Cien Destination Marrakesh la 300 ml;
  • geluri de duș cremă de la Cien: Cien Winter Dream la 300 ml, Cien Sensitive la 300 ml, Cien Oriental Fragrance la 300 ml. 
Sincer, sper ca acestea să nu fie singurele produse din Lidl pe care o să le încerc.

7 comentarii:

  1. nu uita de servetele umede, dischete demachiante, condimente si multe altele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le iau de acolo, așa că deși pentru mine nu e un motiv pentru care să merg acolo, poate e pentru alții. Eu merg acolo pentru săpunuri lichide și geluri de duș, sunt cele mai bune pe care le-am încercat.

      Ștergere
    2. incearca dischetele lor demachiante, sunt foarte bune!

      Ștergere
    3. de obicei le iau pe principiul cat mai multe pentru cat mai puțini bani

      Ștergere
    4. Ah, da, au alte șervețele umede înafară de cele de la Frotto? Deoarece cele de la Frotto sunt absolut oribile...

      Ștergere
    5. cele pentru bebelici, de la Softino!

      Ștergere
  2. Sper sa nu uit sa le caut cand mai trec pe acolo.

    RăspundețiȘtergere