joi, 12 octombrie 2023

Review: Apă de parfum Tesori dOriente White Musk

 

 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi mă gândeam să las câteva cuvinte scrise despre unul dintre parfumurile mele cele mai interesante, și anume White Musk de la Tesori dOriente. Mie mi se pare a fi interesant deoarece are un miros foarte curat, cred că acesta ar fi cuvântul-cheie: curat. Este puțin și proaspăt, dar mie îmi aduce aminte de senzația aceea de imediat după duș sau de așternuturi curate proaspăt schimbate. De asemenea, în situația mea particulară, îl văd și ca un parfum de backup, întotdeauna sau aproape întotdeauna mă salvează în situațiile în care doresc să port un parfum dar nu știu ce sau nu am un parfum în colecție care să se potrivească situației respective. Și în plus, nici nu costă exagerat de mult, undeva până la 40 de lei pentru 100ml. Singurul lui minus e că nu rezistă pe mine gen chiar 12 ore, undeva la vreo 5-6 ore îl mai simt pe mine. În schimb, pe haine se mai simte vreo 10-12 ore.


Ca și concluzie, îmi place acest parfum și l-aș recumpăra de mai multe ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu