duminică, 15 octombrie 2023

Review: Mască de păr Elseve Dream Long


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Nu știu exact dacă știți de „campania cu broscuța” a celor de la Kaufland, cum îmi place mie să numesc acțiunea lor. Defapt, este vorba despre o campanie de reciclare a anumitor ambalaje de plastic provenite de la cosmetice, campanie derulată de Kaufland. Te duci la biroul de informații clienți cu aceste recipiente de plastic să înștiințezi angajatul de servici de acolo că ai venit cu aceste ambalaje, iar angajatul te va ghida mai departe ce ar trebui să faci.


Pentru luna iulie au fost măștile de păr de la Elseve. Eu mi-am cumpărat doar 3 produse, toate diferite. Astăzi voi scrie despre versiunea cu ulei de ricin ce se numește mai exact Dream Long. Sincer, părul meu aș spune că e de dimensiuni medii și ușor buclat, nu e neapărat creț, dar nici prea drept nu e. Marea mea problemă o reprezintă discrepanța dintre scalpul cu tendință de îngrășare cu dermatită seboreică și lungimea firului de păr care este uscată și degradată, în parte din cauza decolorărilor și vopsirilor. Probabil de aceea mi s-a potrivit cel mai bine această mască, dintre toate cele 3 (Total Repair și Ulei Extraordinar) pe care mi le-am cumpărat. Îmi place faptul că-mi netezește firul de păr, îl lasă moale iar pieptănarea nu mai devine o corvoadă.


Cel mai probabil, dintre cele 3 variante încercate, aceasta va fi cea recumpărată la un moment dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu