luni, 9 octombrie 2023

Review: Gel de duș Tesori dOriente Thalasso Therapy

 



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Prin luna mai am dat o comandă mai măricică la Notino, de unde mi-am satisfăcut niște doleanțe mai vechi și mai noi, iar în acea comandă s-a strecurat și acest gel de duș Tesori dOriente Thalasso Therapy. Ca de obicei, la capitolul textură și spumare, gelul de duș nu m-a dezamăgit, cu aceste lucruri Tesori dOriente nu mă dezamăgește niciodată. Ce pot spune că nu m-a dat neapărat pe spate a fost parfumul, a fost un pic anonim, deși avea ceva note mari și sărate. De ce am cumpărat produsul? Nu știu exact de ce țineam minte faptul că Camelia de la Colțul Cameliei l-a lăudat. Cred că de aceea mi-am dorit să încerc produsul.

Nu știu dacă mai recumpăr acest gel de duș, am altele preferate de la Tesori dOriente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu