vineri, 3 martie 2023

Sfârșit de febuarie, început de martie



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Ultimele săptămâni nu au fost neapărat grozave, dar nici prea rele. Am avut atâtea planuri, nu doar legate de viața personală, cât și de blog sau job care nu s-au concretizat neapărat. Mi-ar fi plăcut să am câte un articol pe blog în fiecare zi din februarie, am tras tare și nu mi-a ieșit deloc. Măcar sper să am subiecte pentru seriile dedicate filmelor (și serialelor) și cărților pentru o perioadă de timp, cât și inspirație spre alte articole mai personale pe blog.


De altfel, am atâtea speranțe și temeri pentru perioada ce urmează, încât nu îmi dau seama cât de multe voi fi în stare să realizez. 


Tot ceea ce sper e să vin aici cu articole care să vă capteze atenția mai mult decât aproape tot ceea ce am scris aici. Nu știu exact dacă vor fi articolele la care mă aștept aici și acum, dar sper să fie ceva inedit.


Cheers!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu