vineri, 3 martie 2023

Review: Gelurile de duș Balea din Calendarul de Advent


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Astăzi scriu despre gelurile de duș din Calendarul de Advent a celor de la Balea. În calendar am găsit 3 geluri de duș și un ulei de duș. Cel mai curioasă eram de ulei, deoarece nu mai folosisem niciodată un asmenea produs.


Crema de duș cu ciocolată neagră e nasoală ca și parfum, prea gurmand pentru mine, ceea ce nu a fost ok. Ca și hidratare, e ok, l-aș recumpăra, dar mirosul îmi pune pofta în cui. Cantitatea de 50 ml ajunge undeva la 3 dușuri, ceea ce nu e rău, îți ajunge să te acomodezi dacă mergi într-o călătorie cu zbor de avion.


Gelul de duș cu lavandă a fost ok-ish, nu m-a dat pe spate, mi s-a părut că avea un parfum ușor dulce dar disret, așa că nu m-a deranjat. La fel, cantitatea de 50 ml mi-a ajuns la vreo 2-3 dușuri încât să-mi fac o idee despre produs. A fost o experiență bună, dar nu recumpăr produsul.


Gelul de duș din sticluța albastră a fost interesantă, avea un parfum discret și interesant, din nefericire nu ține pe piele sau în apă. Dar avea o nuanță ușor albăstrie, ceea ce mi s-a părut mai mult decât interesant. Ca și săpunit, a ținut pentru 4 episoade de săpunire, pentru 50 ml e mai mult decât rezonabil.

Uleiul pentru duș e ok, nu are un parfum anume, doar un iz așa, mai crăciunistic, dar pentru spălat e ok. Recipientul acela micuț, de 20 ml, mi-a ajuns pentru 2-3 spălări pe întreg corpul, iar eu nu sunt cea mai slabă persoană de pe această lume, sunt doar scundă. Sincer, aș mai încerca produse de genul, știți că odată cu calendarul de Advent Balea Men am mai cumpărat și un asemenea produs în variantă full-size.


Ca și concluzie, au fost produse interesante, deși nu toate mi s-au potrivit. Consider că de foarte multe ori, am preferință clară spre asemenea travel-size-uri care să îmi introducă produsul deoarece suntem diverși și ar fi foarte frumos să nu mai aruncăm produse full-size (ceea ce poate însemna și variante de 750 ml - 1000 ml) aproape sigilate deoarece nu ni se potrivesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu