duminică, 5 martie 2023

Cumpărături de iarnă 2023

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să vorbesc despre ultimele cumpărături cosmetice pe care le-am făcut în iarna ce tocmai a trecut. Nu veți găsi prin poze proteslipuri, absorbante și o cremă de mâini deoarece am uitat să le pozez, dar le amintesc aici. Iar cu aceste mici excepții, nu mai sunt exagerat de multe cosmeticărale cumpărate, deși poate se putea ceva mai bine de atât, dar voi încerca să povestesc încetul cu încetul.


  • un pachet de proteslipuri marca Delhaize, unul dintre puținele pachete pe care am reușit, totuși, să le pozez;
  • un pachet de dischete demachiante 365 essentials;
  • un pachet cadou cu un gel de duș și o loțiune de corp, ambele de la Lactovit. Aveam nevoie de un gel de duș? Categoric nu! Aveam nevoie de o loțiune de corp? Nu în perioada în care am cumpărat setul, adică de Crăciun. Probabil prin februarie aș fi avut nevoie de loțiunea de corp.

  • acest calendar de Advent a celor de la Nyx a fost cu adevărat un moft, nu aș fi avut neapărat nevoie de produse, dar eram curioasă de dragul acelui calendar de Advent pe care încă mi-l doresc dar nu-l voi primi în vecii vecilor amin. În acest calendar au fost 6 rujuri, 6 butter gloss-uri care se simt ca niște balsamuri de buze foarte colorate, 6 farduri de ochi în diverse texturi, un primer pentru față, un primer pentru ochi, 2 iluminatoare lichide, o pudră compactă matifiantă translucidă și un ulei de buze.

  • apa de parfum cu loțiunea de corp Elode So Lovely fac parte dintr-un set cu care m-am cadornisit eu personal de ziua mea. Aveam nevoie de aceste produse? Nu, nu aveam nevoie de niciunul dintre aceste produse, dar m-am bucurat de primirea lor, chiar dacă au fost de la mine către mine...
  • masca de păr de la Science a fost un must-have, aveam nevoie de un asemenea produs, sau măcar de un balsam de păr, probabil aș fi putut să întârziu achiziționarea ei cu maim 2 săptămâni, dacă e să fiu exigentă cu mine...
  • șamponul Head & Shoulders a fost o nevoie deoarece șamponul de la Bioderma nu mă ajută deloc cu dermatita seboreică, mă ajuta mai mult șamponul de la Vichy;
  • crema de mâini Edna a fost tot o necesitate, deși am folosit loțiunile de corp din calendarele de Advent Balea & Alverde, tot nu m-au ținut îndeajuns de mult.

  • un deodorant din Carrefour, să mai alternez stick-ul de la Lady Speed Stick deoarece mă plictisea. Nu a fost neapărat o necesitate, mai degrabă un mic moft de care nu îmi pare rău.
  • Am recumpărat masca de păr de la Science, nu de alta dar iar am rămas fără asemenea produse. Nu e rău să consum doar mai puțin de 2 asemenea produse într-un anotimp.

Acestea au fost ultimele produse pe care le-am cumpărat, dacă stau să mă gândesc puțin, au fost și multe și puține în același timp. Ceea ce pot să vă transmit e faptul că deși am anumite perioade în care cumpăr multe produse, am și alte perioade în care mă concentrez pe terminarea acelor produse și cumpăr în principiu ceea ce chiar îmi lipsește, cu mici abateri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu