miercuri, 15 martie 2023

Filmul / serialul săptămânii #20: „Harry Potter și Ordinul Phoenix”


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Despre al cincilea film din seria Harry Potter nu știu exact ce să vă povestesc... Nu știu dacă am fost clară, dar părerea mea e că de la al treilea film au început să strice tot farmecul universului Harry Potter. A cincea carte din serie, cea a cărei ecranizare este aceasta, mie mi s-a părut a fi o carte de psihologie mai degrabă decât una de beletristică, așa că din start sctiitoarea a îngreunat munca echipei ce s-a ocupat de film. În rest, pe lângă micile plângeri legate de tăierea unor scne și personaje din carte, nu am mari plângeri.

În film este vorba despre Harry care trece printr-o perioadă neagră, nu doar datorită faptului că Ministerul Magiei nu crede în întoarcerea lui Voldemort, ci și din cauza faptului că este încolțit din toate părțile. De asemenea, începe să experimenteze o conexiunea inexplicabilă cu Voldemort, ceea ce numai bine nu e.

Per ansamblu, nu am mai viziona filmul așa cum nici cartea nu prea mai am chef s-o recitesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu