luni, 10 august 2020

Review: Șampon antimătreață Schauma


Hello! Cum mai sunteți?


Cred că deja știți faptul că am o imensă situație cu dermatita mea seboreică, iar astaîmi impune un drum al căutării și găsirii unui șampon antimătreață eficient și cât mai ieftin. De-a lungul timpului am folosit șampoane de la Clear, Head & Shoulders, Schauma, Dove, Cosmia și câte și mai câte, nici eu nu mai știu exact. Vi-am lăsat link mai sus către majoritate a șampoanelor antimătreață pe care le-am folosit în ultimii ani și despre care am scris pe acest blog, doar ca să vă faceți o impresie despre ce înseamnă pentru mine situația cu scalpul meu.
 

În ultima perioadă am observat faptul că șampoanele de la Schauma, mă refer la acestea antimătreață, nu prea își mai fac treaba pentru mine, iar asta îmi restrânge mult prea mult opțiunile, doar H& și Clear ce își mai fac treaba. De data asta am mers pe versiunea clasică de șampon antimătreață de la Schauma plus versiunea mică, deoarece deja aveam experienața celeilalte versiuni de șampon Schauma antimătreață folosit în ultimul an și nu-mi doream ceva fără rezultate care să mai fie și greu de terminat pe deasupra. Ei bine, se pare că avusesem instinc bun, nici această versiune nu a avut rezultatele mult așteptate, îmi era greu să scap de mâncărimi și descuamări. 


Prin urmare, cred că o perioadă bună de timp voi sta deoparte de șampoanele antimătreață a celor de la Schauma deoarece nu am observat nicio îmbunătățire. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu