marți, 25 august 2020

Review: Gelul de duș Cien Lime


Hello! Cum mai sunteți? Sper că vă găsesc bine...

Pentru astăzi mi-am propus să vă las scrise câteva cuvinte scrise despre gelul de duș Cien Lime cu perle de ulei. Nu știu cum sunteți voi, dar eu am de ceva o pasiune pentru gelurile de duș cu arome citrate când afară sunt temperaturi mai ridicate, iar sfârșitul de iulie și acest început de august mi-au oferit „șansa” de a folosi din belșug asemenea variante de geluri de duș. Am cumpărat gelul de duș de față acum ceva vreme, încă de prin iunie când prinsesem ceva reducere prin Lidl la variantele acestea cu perle de ulei, perle de ulei pe care nu prea le simt prin produse, am pățit și cu varianta asta cu lime, dar și în cazul celei cu Tiare. Despre varianta cu Lime vă pot spune faptul că spală bine, nu am observat neapărat o uscare mai accentuată sau neaccentuată a pielii, are o consistență puțin mai densă ca produsele din gama „normală” de geluri de duș; ce pot spune că m-a deranjat e faptul că parfumul acela de lămâie verde era cam sec, ca să zic așa, nu prea se simțea plus că m-așteptam puțin la altceva, mai citrat decât era.

Ca și o concluzie generală, pot spune că mi-am satisfăcut curiozitatea pentru produs dar nu știu dacă îl mai recumpăr prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu