vineri, 21 august 2020

Review: Loțiunea de corp Cien Tropical Summer

 


Hello! Cum mai sunteți?


Sincer, v-ați asștepta ca subsemnata să folosească creme / loțiuni de corp? Așa mă gândeam și eu. De obicei nu prea folosesc asemenea produse, nu prea am de-a face cu piele uscată înafara palmelor, prin urmare nu-mi bat capul cu ce nu mă doare. Doar că această gamă mi s-a părut interesantă și mi-am cumpărat varianta pe verde cu aloe vera deoarece am o perioadă în care am o relație năbădăioasă cu nuca de cocos. Mi-a plăcut foarte mult la această loțiune de corp faptul că intră în piele destul de repede nelăsând acea senzație de unsuros. În plus, mirosea discret a verde, a aloe vera.


Mi-a plăcut atât de mult încât îmi pare rău că n-am cumpărat mai multe recipiente. Cred că asta spune destule despre cât de mult mi-a lăcut produsul. Plu că am impresia că automatul de reciclare de la Kaufland va accepta recipientul spre reciclare (sau măcar așa sper)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu