duminică, 5 august 2018

Lidl

Hello! Cum mai sunteți? Nu am mai scris de atât de mult pe blog încât cred că am uitat și cum se face. Nu mi-am planificat ca anul de față să fie unul al vacanței, dar se pare că asta este. Cel mai probabil, voi reveni aproape în totalitate la clipurile și articolele în română, pe ici, pe colo cu câte ceva și în engleză.


Referitor la titlu, se pare că cei de la Lidl vor readuce niște cosmetice pe care le-au avut și iarna ce a trecut. Nu am enorm de multe de spus despre aceste creme, eu am una de zi pentru față cu rodie care, deși este în uz, nu m-a impresionat.


De asemenea, aduc și ceva lucrușoare de lucru manual, gen cariocile acelea cu vârf de pensulă, ceva acuarele, pensule de pictat și pânze de pictură.
Cam acestea au fost informațiile pe ziua de azi.

2 comentarii: