duminică, 12 august 2018

Review: Gelul de curățare al feței Cien Aqua Rich


Hello! Cum mai sunteți?
Deoarece nu am găsit absolut nimic interesant prin revistele celor de la Lidl, am de gând să vă împărtășesc câteva idei despre gelul de curățare al feței Aqua Rich de la Cien, pe care îl găsiți în exclusivitate doar prin magazinele Lidl. Ce să vezi? Coincidență! Tot la Lidl ajung, că vreau, că nu vreau.

Ca și compoziție, produsul chiar este gel, nu e genul acela de produs care pe ambalaj e prezentat ca și gel dar defapt e undeva între gel și apă ca compoziție. Ce mă deranjează puțin e faptul că e incolor, adică că doream, că nu doream, tot făceam risipă deoarece puneam în palmă prea mult produs pentru nevoile mele. Și culmea, cu tot cu risipa de care mă plâng, a rezistat cam aproximativ 2 luni jumătate de folosire, adică undeva la 12 - 14 utilizări pe săptămână. Mai pot afirma faptul că nu îmi usca pielea, dar în perioada în care a fost în uz nu prea am dat nas în nas cu aerul condiționat, mai ales cu funcția de răcire.

Nu numai că o să recumpăr produsul, dar am de gând ca în curând să încerc și scrubul de față a celor de la Cien.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu