vineri, 10 august 2018

Review: Balsam de păr Dove Oxygen Moisture


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi m-am hotărât să vă scriu părerea mea despre balsamul de păr Dove Oxygen Moisture pe care l-am cumpărat prin primăvară cu aproximativ 14 lei și l-am dat gata acum, pe sfârșit de iulie - început de august.

Sinceră să fiu, de multe ori nu fac research pe undeva ci mă las ghidată de impulsul de moment când fac cumpărături cosmetice, iar balsamul de față nu face excepție.

În primul rând, îmi place foarte mult ambalajul dub formă de tub, pot stoarce destul de bine produsul din ambalaj, și-n plus pot tăia cu ușurință recipientul pentru a scoate și ultimul strop. Mirosul e unul fructat - floral - pudrat. El se laudă că n-ar încărca părul și pot confirma asta; din nefericire, asta numai nu se pupă cu nevoile lungimii părului meu, care are nevoie de extrahidratare deoarece e uscat de soare, aer condiționat și o grămadă de straturi de vopsea de păr. 

Nu pot spune c-ar fi un produs rău, doar că e mult prea light pentru propriile mele nevoi, iar acesta ar fi motivul pentru care nu l-aș mai cumpăra prea curând (știți cum se spune, nu? niciodată nu spune niciodată).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu