luni, 13 august 2018

Review: Antiperspirant Garnier mineral Action Control Thermic


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi vi-am pregătit review-ul de mai jos la antiperspirantul Garnier mineral Action Control Thermic. Ar trebui să se găsească mai prin toate lanțurile de magazine mai mari care comercializează antiperspirante Garnier, în particular, eu l-am cumpărat din Auchan pe la începutul lui aprilie cu 8,6 lei.

Am tot testat produsul de când l-am cumpărat, au fost și zile ploioase și răcoroase, dar și în unele senine și la limita caniculei. Pot afirma că în condițiile în care nu transpiri excesiv, te protejează dintr-o singură aplicare o zi de muncă (din aia de 8 ore jumătate) cu tot cu deplasările înspre și dinspre locul de muncă. Cât despre parfum, e unul floral-pudrat care nu m-a dat pe spate chiar deloc.

În încheiere, mi-ar plăcea să recumpăr produsul în perioada mai răcoroasă puțin, dacă n-o să-mi ia ochii altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu