miercuri, 12 aprilie 2017

Review: Săpunul lichid Aile Flowers


        Hello! Cum mai sunteți? Cum o mai duceți?
       Pentru astăzi vă voi scrie câteva cuvinte despre săpunul lichid Aile cu parfum de flori. Mai nou, săpunurile lichide de la Aile vin în sticle din acestea rotunde în locul celor oarecum dreptunghiulare, formă pe care eu personal deja o regret.
       Despre săpunul acesta lichid pot spune că-l iubesc la modul materialist. Pentru mine e îndeajuns de vâscos, are un miros floral - detergent (am ceva cu ideea de miros a detergent) și costîă undeva la doi - trei lei. În cazul meu îl găsesc în Kaufland, e cel mai apropiat lanț de magazine (oarecum discutabil, dar n-am stat să calculez pe hartă). Eu spun că merită să fie achiziționat pentru ceea ce oferă la prețul lui.
       Precum mă știți, îl voi recumpăra între episoadele de curiozitate nemăsurată.
       Nota mea pentru el: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu