duminică, 2 aprilie 2017

Review: Balsam de păr reparator de la Kallos GoGo


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi tot un review vi-am pregătit, dacă vă enervez cu ele, îmi scrieți în comentarii sau un mail, aveți adresa mea de mail în dreapta, doar că vi-aș dori să îmi oferiți și alternative.
       Balsamul acesta de păr este unul tradițional, clasic, cu clătire adică. L-am cumpărat la sfârșitul iernii, eu l-am cumpărat din Kaufland după ce-am adus și produse Kallos, costa în perioada aceea patru lei pentru 200 ml.
      Mie îmi place mult să-l las vreo trei - cinci minute și atunci chiar înmuia vârfurile mele cam despicate, dacă le las doar un minuțel nu are același efect. Nu știu exact de unde această diferență, dar la mine există. 
        Deși e o adevărată afacere, sunt atât de multe variante disponibile încât îl voi recumpăra mai ales în perioadele în care aș avea urgentă nevoie de un asemenea balsam de păr și aș sta rău cu banii, e o investiție bună.
        Nota mea pentru el e 9.5 / 10.

2 comentarii:

  1. e unul din balsamurile mele preferate, chiar face o treaba de vis pentru banutii care-i dau pe el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte decent balsamul de par, pacat ca-mi cumparasem si un balsam Wash & Go pe care-l am pe asteptare

      Ștergere