luni, 24 aprilie 2017

Review: Gel gomaj pentru față marca proprie Auchan


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi tot despre o dezamăgire voi vorbi, și anume produsul din poze, un anume gomaj pentru față marca proprie Auchan. Eu am dat undeva la 6 lei pentru 150 ml de produs.
         Produsul se laudă cu promisiunea curățării în profunzime a tenului, redefinirea texturii tenului și stimularea regenerării tenului.
         Ei bine, în primul rând, am observat simplul fapt că produsul nu spumează deloc, iar mie nu-mi place deloc asta, mi se pare, din această cauză, că nu curăță deloc deloc tenul. Iar granulele acelea exfoliante sunt foarte mari.


         După ce mi l-am pus pe ten și-am observat cum se comportă, l-am folosit pe corp și mi s-a părut că face o treabă ceva ceva mai bună, doar că îl folosesc pe el primul și apoi continui cu un gel / cremă de duș sau un săpun lichid / solid pentru partea de curățare.
      Prin urmare, mie mi se pare a fi o dezamăgire acest produs, e mult mai bun produsul de la elmiplant, așa încât cel marca proprie Auchan nu va mai fi cumpărat.
          Nota mea pentru produs: 5 / 10.


2 comentarii:

  1. Bine ca mi-ai zis, tocmai ce imi spusese maicamea de produsul asta haha :)) Deci e un mare NO NO

    Teo || www.theblondewaves.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca avea granulele alea mai mici, era ok, il combinam cu ceva care sa spumeze, sau era bun pentru cei care evita produse care spumeaza.

      Ștergere