joi, 6 aprilie 2017

Review: Cremă de față și mâini Geroroyal cu ulei de măsline



        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre crema aceasta de la Geroroyal cu ulei de măsline.
         Crema asta se găsește prin Carrefour-uri, la mine prin Oradea se găsește doar în cele două mai mari (din Complexul Comercial Lotus și Era Shopping Park) și nu știu de ce numai acolo, cu doi lei. Eu am rugat-o pe mami să mi-o cumpere prin decembrie că îmi fusese lene să mă duc eu personal. 
          Ca produs e decentă, a rezistat bine până acum, la început de martie când mâinile mele au luat-o razna, nu știu exact cum, doar pentru că uitam să-mi pun mânușile pe mâini la ieșirile pe afară. Îmi place că-mi lasă mâinile destul de catifelate, dar cam are nevoie de reaplicare după spălările pe mâini care sunt foarte importante pe parcursul unei zile.
        Ca o concluzie generală la tot ceea ce-am scrismai sus, consider că această cremă de mâini chiar își face o treabă bună pentru prețul ei de doar doi lei, 
         Nota mea pentru ea: 10 / 10.

2 comentarii:

  1. Este super bună și se absoarbe foarte repede nu rămâne pielea unsă. O recomand cu încredere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un produs bun, mai ales la prețul pe care-l avea la momentul la care scriam articolul. Din nefericire, nu mai știu cât costă acum, la începutul verii lui 2023.

      Ștergere