duminică, 16 aprilie 2017

Review: Antiperspirantul Nivea protect & care roll - on


        Hello, hello! Cum mai sunteți? Dacă mă urmăriți pe Youtube, ați constatat faptul că m-am pricopsit cu acest antiperspirant roll - on de la mami acum ceva timp. Și de vreme ce e aproape gol goluț, am hotărât că a sosit, în sfârșit, timpul ca el să-și primească bine-meritatul review să știu că nu rămân datoare.
          În primul și în primul rând țin să vă menționez faptul că acest articol e subiectiv, nu săriți pe mine dacă nu sunteți de acord.
          La capitolul protecție e așa și așa produsul, mi-ar plăcea să simt pentru mai mult timp parfumul pe pielea mea, de vreme ce totuși e parfumat. De obicei îl folosesc când stau prin casă sau când știu că ieșitul din apartament nu se va solda cu prea multă transpirație, altfel n-am încredere nici măcar în antiperspirante dacă nu au parfum puternic. Cum am spus, prin casă e eficient în perioada asta când nu e caniculă, ține și o noapte întreagă iar dimineața nu observ nicio neplăcere mirositoare. Iar legat de miros, e parfumul clasic Nivea de care mie mi s-a luat, sinceră să fiu, voi deja știți asta dacă mă lecturați de pe la începuturile mele prin lumea asta imensă a vlogging-ului și blogging-ului.
       Și ca o mențiune suplimentară, am observat că, în general, cel și cel mai bine mă protejează antiperspirantele cu aerosol, e o constatare generală mai ales de când cu blogul.
       Din partea mea, primește un 7 / 10 cu mențiunea că în varianta asta roll - on n-o să-l cmpăr pentru uz personal prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu